Камбінат Пакроўскі - Лічбавы друк

Лічбавы друк - выраб тыражнай друкаванай прадукцыі з дапамогай "лічбавага" абсталявання — прылад, якія друкуюць непасрэдна з электронных файлаў і якія выкарыстоўваюць не афсетную тэхналогію, а тэхналогію прамога нанясення фарбаў.

У сучасных умовах для хуткага вырабу паліграфічнай прадукцыі, выкарыстоўваецца лічбавы друк. 

Візітная картка - важны складнік бізнесу. Гэта эфектыўная і да таго ж недарагая форма рэкламы. Картка — гэта стратэгічнае зброя. Яна ўплывае на развіццё бізнесу яшчэ доўга пасля таго, як вы далі яе камусьці. 

Ваша візітная картка, у першую чаргу, уяўляе вас. Першае ўражанне значыць вельмі многае. Гэта першы крок да супрацоўніцтва, і важна пакінуць пасля сябе спрыяльнае ўражанне. Візітоўка ў гэтым можа дапамагчы вам. Яна працуе на вас нават тады, калі сустрэча ўжо скончана. Вы пакінулі візітоўку: гэта не проста інфармацыя пра вас і вашай дзейнасці, гэта ваша міні-рэклама. Ці будзе гэтая рэклама паспяховай? Станоўчы адказ на гэтае пытанне можна чакаць, толькі калі распрацоўцы і афармленні сваёй візітоўкі вы надалі дастатковую ўвагу.

Добрая візітоўка раскажа пра вас як пра асобу, і як аб дзелавым партнёры. А вельмі добрая візітоўка можа згуляць незаменную ролю ў вашым бізнэсе.

Мы можам прапанаваць вам выраб візітовак у самыя кароткія тэрміны, падбяром прыдатную паперу і спосаб вырабу візітных картак.

Улётка з'яўляецца самым распаўсюджаным, даступным і эфектыўным выглядам друкаванай рэкламы. Таксама ў паняцце улётак ўваходзяць флаеры - гэта таксама ўлёткі, як правіла, невялікіх фарматаў (200х100мм) вырабленыя для масавай раздачы.

Улётка ўяўляе з сябе ліст паперы з надрукаванай на ім інфармацыяй.

Аднымі з самых запатрабаваных відаў паліграфічнай прадукцыі з'яўляюцца буклеты, брашуры і каталогі.

Буклет - рэкламнае выданне, якое прадстаўляе з сябе, як правіла, ліст А4 або меншага фармату, сфальцаваны (складзены) на 2 або больш частак.

Брашура - міні-кніжка, выгляд непераадычнага рэкламнага выдання. Адрозненні брашур ад іншых відаў рэкламнай прадукцыі: наяўнасць некалькіх лістоў, змацаваных паміж сабой сашчэпкай, спружынай, КБС або іншымі спосабамі па адным баку. Брашура як правіла складаецца з вокладкі і блока.

Фармат брашуры (або 1 паласы брашуры). Гэта ёсць памер складзенай брашуры ў шырыню і даўжыню. Найбольш папулярныя: А6, А5, А4.

Рэкламны каталог - гэта добра ілюстраванае шматпалоснае збрашураваць выданне. Часам лісты каталога ня брашуры, а змацоўваюць ў спецыяльнай тэчцы-скоросшивателе, якая служыць вокладкай. Гэта дазваляе рэкламадаўцу аператыўна абнаўляць свае каталогі: контрагентам пасылаюць новыя лісты з просьбай выключыць састарэлыя.

Найбольш распаўсюджаны фармат рэкламнага каталога — А4 ці хто набліжаецца да гэтага. Але сустракаюцца каталогі меншага фармату.

Календары - звыклае і зручнае сродак для вызначэння часу, планавання спраў. Выраб календароў ў наш час з'яўляецца адным з найбольш папулярных кірункаў рэкламнай паліграфіі. Практычна ўсе фірмы і кампаніі імкнуцца замовіць фірмовы каляндар з лагатыпам кампаніі і выкарыстоўваць яго ў якасці падарунка кліентам і партнёрам кампаніі. 

Годнасці календара складаюцца ў яго практычнасці і функцыянальнасці. Гэтак зручны падарунак мае ўсе шанцы быць выкарыстаным у офісе партнёра або важнага кліента, дзе ён зможа стаць эфектыўным рекламоносителем. Аднак дадзеныя ўласцівасці календара імкнуцца выкарыстоўваць многія фірмы і кампаніі. Таму выбар календароў-падарункаў, як правіла, бывае даволі вялікі. 

Усё больш важную ролю набывае дызайн календара, якасць яго вырабу, зручнасць выкарыстання. Пры афармленні календароў выкарыстоўваюцца самыя розныя спосабы аздаблення, якія дазваляюць зрабіць яго як мага больш арыгінальным і прывабным: ламініраванне, цісненне, высечка.

У нас Вы можаце замовіць не толькі звычайныя квартальныя календары, але і календары-домікі, перакідныя насценныя календары, календары постэры, кішэнныя календары і інш.

Дыпломы, граматы, сертыфікаты, падзякі — гэта памяць аб нашых дасягненнях, яны суправаджаюць нас усё жыццё. Без іх уручэння не абыходзіцца практычна не адна цырымонія, карпаратыўнае падзея і мерапрыемства. 

ААТ "Віцебскі карданажна-паліграфічны камбінат "Пакроўскі" дапаможа вам вырабіць макеты і рабіць дызайн дыпломаў, грамат, сертыфікатаў і падзяк. Гэтыя віды паліграфічнай прадукцыі могуць быць персаналізаваныя, г.зн. выкарыстоўваць друк зменных дадзеных – напрыклад, імёнаў і прозвішчаў, або нумарацыя (парадкавая або індывідуальная).

Паколькі граматы, дыпломы і сертыфікаты звычайна захоўваюць доўга, варта паклапаціцца аб якаснай друку з послепечатных відаў работ добра падыдзе ламінація.

Паштоўка - гэта картка невялікага фармату, якая выкарыстоўваецца для віншаванні або паведамлення адрасата. З дапамогай паштоўкі можна падкрэсліць павагу да чалавека, прызнацца ў каханні ці ж па-святочнаму запрасіць на ўрачыстае мерапрыемства.

Для большасці кампаній друк паштовак, прымеркаваных да ка каму-небудзь свята, даўно стала часткай карпаратыўнай культуры. Такім чынам можна павіншаваць вялікая колькасць супрацоўнікаў і партнёраў, не выдаткаваўшы лішніх фінансавых сродкаў.

ААТ "Віцебскі карданажна - паліграфічны камбінат «Пакроўскі» прапануе вырабіць індывідуальныя віншавальныя паштоўкі і многае іншае.

Нататнік - блок лістоў, змацаваных па адным баку ліста. Нататнікі прымяняюцца для раздачы на сходах, канферэнцыях, прэзентацыях, для карыстання супрацоўнікамі ўнутры арганізацыі або для асабістых мэтаў. Нататнікі з лагатыпам часта дораць у якасці арыгінальнага карпаратыўнага сувеніра напярэдадні святаў.

Кубарыкі (блокі для запісаў) гэта прадукт дзелавой паліграфіі, які не толькі з'яўляецца зручным фарматам для запісаў, але і рэкламным інструментам. Яго зручна падарыць партнёрам або кліентам на дзелавой сустрэчы, гэта ідэальны раздатачны матэрыял на мерапрыемствах, выставах. Ненадакучлівая рэклама, якая заўсёды навідавоку ў патэнцыйных спажыўцоў вашай прадукцыі або паслуг.

Папка - зручны інструмент для захоўвання дакументаў. Яна дазваляе не пераблытаць часткі важных раздруковак паміж сабой, зручна захоўваць і хутка знаходзіць неабходнае змесціва.

Фірмовы бланк - гэта элемент карпаратыўнага стылю кампаніі, арганізацыі або публічнай асобы (таксама фірмовы стыль, айдэнціка). Прадукт паліграфічнага дызайну, ставіцца да бізнес-паліграфіі. Кампазіцыя, якая размяшчаецца ў верхняй частцы ліста ("шапка"), звычайна змяшчае назву, адрас, кантактныя дадзеныя, а таксама лагатып ці іншы элемент фірмовага стылю кампаніі. Дадзеная кампазіцыя можа таксама ўтрымліваць слоган (лозунг, які адлюстроўвае стыль, мэта і рухаючыя матывы кампаніі), рэквізіты кампаніі, патэрн на фоне і іншыя графічныя элементы.

Фірмовы канверт - гэта паштовы канверт любога памеру на якім нанесеныя лагатып, назва ці іншая інфармацыя аб кампаніі. Фірмовы канверт ўяўляе сабой не проста ўпакоўку для перасылкі лісты, рэкламнага буклета або паштоўкі, ён выконвае і прадстаўнічыя функцыі, паведамляючы інфармацыю аб адпраўніку, яго статусе і фірмовым стылі яшчэ да азнаямлення з тэкстам ліста. Ліст у фірмовым канверце адразу ж прыцягне ўвагу адрасата, не згубіўшыся сярод атрыманай карэспандэнцыі.

ААТ «Віцебскі карданажна-паліграфічны камбінат «Пакроўскі» рады прапанаваць Вам розную паліграфічную прадукцыю: візітоўкі, улёткі, календары, тэчкі, бланкі, канверты, паштоўкі, запрашэння і многае іншае! 

Акрамя таго распрацоўка індывідуальнага дызайну дазволяць у поўнай меры ўвасобіць любую вашу ідэю.